آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

خبری دیگر
خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
بازدید : بار

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، کاروالیو ، گاگو و کاکا ، سه بازیکنی هستند که توسط هواداران برای رفتن انتخاب شده اند . در این نظرسنجی ، هواداران چنین نظری دارند .
اولین بازیکنی که شانس رفتن از برنابئو را دارد ، کاروالیو با 30 درصد آراست که درهای خروج به رویش باز است . بازیکن پرتغالی با هشت میلیون به رئال پیوست . در فصل گذشته در ابتدا فیکس بود اما آرام آرام جایگاهش را از دست داد و به روی نیمکت سقوط کرد .
نفر بعدی در لیست ، گاگو با 29 درصد اراست . هافبک آرژانتینی فصل گذشته در رم بازی می کرد و عملکرد خوبی داشت . حالا از بوکا جونیروز پیشنهاد دارد . او با 20 میلیون یورو به رئال آمده بود .
گزینه بعدی هم کاکا با 22 درصد آراست . او که با 65 میلیون یورو به رئال آمد ، انتظارات هواداران و باشگاه را بر آورده نکرد . لاس دیارا و شاهین ، رای زیادی برای رفتن نیاوردند .
 
 
 
 

 

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، مانوئل سرجیو ، استاد فلسفه مورینیو به بررسی شرایط و شخصیت مربی پرتغالی پرداخت .
http://www.img4up.com/up2/42189950618378839773.jpg
مورینیو را چطور توصیف می کنی ؟
او مردی است که ذاتا یک لیدر است . شخصیتی با دید بالا دارد . همیشه به جلو نگاه می کند و دیدگاه خوبی نسبت به آینده دارد .

مورینیو تو را استاد خودش می داند . چه به او یا ددادی ؟ چه از تو به ارث برد ؟
نمی دانم که این را گفته یا نه اما اگر این طور باشد شاید به این خاطر باشد که شاکله شخصیتش را بها نهادم . اساس و فلسفه کارش . در مورد فوتبال نیاز نبود که چیزی یاد بگیرد چرا که همه چیز را می دانست .

اساس های فلسفه ای او چه بودند ؟
مورینیو می خواست که بداند که فوتبال فقط یک فعالیت فیزیکی نیست ، خیلی بیشتر است . بلکه یک فعالیت انسانی است . برای یادگیری فوتبال باید انسان ها را شناخت و این به تمرینات درون زمین منحصر نمی شود . او فهمید که باید بداند که فوتبال چیزی بیش از آن چیزی که به نظر می رسد است .

اقتدار مورینیو را چطور توصیف می کنی ؟
او می داند که چطور باید تیمهایش را هدایت کند . بازیکنانش را نه تنها از نظر فنی ، بلکه از نظر شخصیتی شکل می دهد . باید سعی کرد که ارزشهای انسانی آنها را شناخت و با شخصیتشان بیرون زمین هم آشنا بود .

شخصیت مورینیو را چطور درک می کنی که خیلی ها از او انتقاد می کنند و برخی هم تمجید .
او یک نابغه است . برای برخی افراد سخت است که درکش کنند چرا که او فراتر از فوتبال و بالاتر از همه مربیان است . مثلا در پورتو دو ، سه روش متفاوت داشت . سخت است که بتوان نابغه بودنش را درک کرد .

در مورد فلسفه فوتبال ، مربیانی نظیر بیلسا یا پلگرینی چه تفاوتی با مورینیو دارد ؟
مورینیو مقتدر تر است . بیلسا پ گلرینی مربیان خوبی هستند اما مورینیو یک نابغه است ، یک مربی درخشان . بقیه مربیان فوتبال عادی هستند .
 
به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ،  با این که برخی مورینیو را تدافعی می دانند ، حداقل از آن چه در رئال دیده ایم نمی توان حرفشان را باور کرد . در برنابئو ، مربی پرتغالی نشان داده که برایش داشتن یک تیم تکنیکی که زیبا بازی می کند و فوتبال خلاقانه ای ارائه می دهد از هر چیزی مهم تر است . مورینیو بی خیال قدرت بدنی شده و بازی هجومی را سرلوحه کارش قرار داده است .
مورینیو در رئال مادرید دیدگاه فوتبالی کاملا متفاوتی را اتخاذ کرده و این از نقل و انتقالاتش در خط هافبک و آوردن بازیکنانی که بازی را زیباتر می کنند ، مشهود است . این تابستان ، مربی پرتغالی سعی کرده که بازیکنان خلاق را جای نفراتی کند که قدرت بدنی بالایی دارند . بازیکنی نظیر مودریچ ، نشان از برنامه های مرب دارد .
از سویی برنامه خروج بازیکنان هم جالب است . بازیکنانی نظیر گرانرو که قدرت بدنی بالایی ندارند و بیشتر در کار با توپ ماهر هستند ، قرار است که در فصل آینده بمانند در حالی که آلتین توپ که تنها ویژگی بارزش توان بدنیش بود می رود و شانس رفتن لاس هم بالاست .
بدین ترتیب برای فصل بعد ، رئال فقط یک بازیکن فیزیکی را در خط هافبک دارد . سامی خدیرای آلمانی که در کنار ژابی ، شاهین ، گرانرو و مودریچ ، هافبک های رئال را تشکیل می دهند .
 
به نقل از مزجع خبری رئال مادرید ، تاتنهام قید مودریچ را زده و می خواهد از پول فروشش برای خرید موتینیو استفاده کند . ویتور پریرا ، مربی پورتو شخصا اعلام کرده بود که تیم لندنی این بازیکن را می خواهد . مربی فعلی اسپورز ، خودش موتینیو را در تابستان 2010 برای پورتو خریده بود . پریرا گفت :" من با ویلاش بواس صحبت نکرده ام اما می دانم که موتینیو را دوست دارد . "
پریرا ادامه داد :" باشگاه ها نمی توانند جلوی فروش بازیکنانشان را بگیرند . ما می خواهیم موتینیو بماند اما بندها آزادی وجود دارند . " رقم فسخ قرارداد این بازیکن 40 میلیون یوروست . درست به اندازه قمی که تاتنهام برای مودریچ می خواهد ... پس از خرید ورتونگن ، سیگردسن و احتمالا آدبایور ، وایت هارت لین برای پیدا کردن جانشین های بازیکنان کلیدی خود به پول نیاز دارد .
دیروز برخی رسانه ها مدعی شدند که رئال به توافق 40 میلیونی با تاتنهام رسیده هر چند که گزارشات حاکی از آن است که رئال حاضر نیست این قدر زیاد بپردازد . رئال حاضر نیست که بیش از 35 میلیون به علاوه کاروالیو را بدهد . مودریچ به اسپورز گفته که می خواهد برود و روزهای آتی برای این انتقال کلیدی خواهند بود .
 
 
به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، آربلوا در جاکارتا در مورد خرید مودریچ توسط رئال ابراز حمایت کرد :" اگر به رئال بیاید خوشحال می شوم . او بازیکن بزرگی است و اگر خریدش نهایی شود ، خوشحال می شوم . اما رئال هافبک های خوب دیگری هم دارد . اگر بیاید برای فیکس شدن باید با آنها رقابت کند . "
په په هم که با او به اندونزی سفر کرده بود ، محتاطانه صحبت کرد و از هم تیمی آینده اش نگفت :" می دانم که بازیکن خوبی است . اماز از بازیکنان تیمهای دیگر حبتی نمی کنم . "
مدافعان رئال مادرید پس از مصاحبه با مطبوعات اندونزی ،، در یک بازی دوستانه در استادیوم گلورا بونگ کارنو حضور پیدا کردند . په په ، آربلوا و دوستانشان به تیمناس گاودا رفتند اما 0-1 باختند . پیش از بازی به یک اردوی کودکان رفتند و به آنها شوت زدن را آموزش دادند و عکس و امضا کردند . په په توصیع کرد :" سخت تلاش کنید تا به اهدافتان برسید . "
 
به نقل از مرجع خبری رئال مادریفصل 12-2011 تمام شد تا برخی بازیکنان استراحت کنند . کریستیانو و رونالدو با رکوردی نزدیک به 6000 یورو ، بالاترین آمار را از نظر دقایق بازی داشتند .
ستاره مادیرایی باز هم نشان داد که از نظر بدنی چه قوایی دارد و همیشه پر تلاش بود . کاسیاس هم 5.744 دقیقه بازی کرد در حالی که راموس 5425 دقیقه در میادین حاضر بود .
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 49142
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1